Często zadawane pytania?

  • Jak zgłosić urządzenie do naprawy?

    Wystarczy dostarczyć uszkodzone urządzenie do jednego z naszych punktów obsługi stacjonarnej.

  • Jak mogę dostać wycenę naprawy mojego urządzenia?

    W celu wyceny prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefoniczny.

  • Jak długo będzie trwała naprawa?

    Staramy się realizować naprawy w możliwie jak najszybszy sposób – z reguły wszystkie naprawy są realizowane w ciągu 24h – czas ten może się wydłużyć w przypadku braku części zamiannych które musimy sprowadzić od producenta.

  • Czy mogę u was podpisać abonament na telefon komórkowy?

    Tak jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem sieci PLAY – mamy w swojej ofercie cały wachlarz usług tego operatora.

  • Czy mogę u was podpisać abonament na telewizję CANAL+?

    Oczywiście – posiadamy w swojej ofercie wszystkie pakiety operatora CANAL+ – jak również prowadzimy punkt wymian dekoderów oraz całej serii urządzeń tej firmy.

  • Czy mogę dostać u was nowy telefon za 1zł?

    Tak , jest to możliwe – wystarczy podpisać umowę abonamentową/mix i cieszyć się nowym telefonem już od 1zł.