Często zadawane pytania?
-
Jak zgłosić urządzenie do naprawy?
Wystarczy dostarczyć uszkodzone urządzenie do jednego z naszych punktów obsługi stacjonarnej.
-
Jak mogę dostać wycenę naprawy mojego urządzenia?
W celu wyceny prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefoniczny.
-
Jak długo będzie trwała naprawa?
Staramy się realizować naprawy w możliwie jak najszybszy sposób – z reguły wszystkie naprawy są realizowane w ciągu 24h – czas ten może się wydłużyć w przypadku braku części zamiannych które musimy sprowadzić od producenta.
-
Czy mogę u was podpisać abonament na telefon komórkowy?
Tak jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem sieci PLAY – mamy w swojej ofercie cały wachlarz usług tego operatora.
-
Czy mogę u was podpisać abonament na telewizję CANAL+?
Oczywiście – posiadamy w swojej ofercie wszystkie pakiety operatora CANAL+ – jak również prowadzimy punkt wymian dekoderów oraz całej serii urządzeń tej firmy.
-
Czy mogę dostać u was nowy telefon za 1zł?
Tak , jest to możliwe – wystarczy podpisać umowę abonamentową/mix i cieszyć się nowym telefonem już od 1zł.